nedeľa 10. februára 2013

Knoppers


Od detstva som veľkou milovníčkou rôznych keksov,sušienok,napolitánok a pišingerov. Knoppers patria u mňa k najobľúbenejším. Keď som našla na internete recept na ich výrobu,moje rozhodnutie urobiť si ich bolo nezvratné. Použila som tento: http://varecha.pravda.sk/recepty/moje-knoppers/33871-recept.html. Recept prešiel miernymi úpravami,keďže sa snažím vyhýbať konzumácii cukru v akejkoľvek podobe a nahrádzam ho inými sladidlami,napr.stévia,xylitol. Takisto aj tu som nutellu nahradila krémom vyrobeným z kakaa. Len som urobila tú chybu,že recept na tento krém som si zabudla uložiť a teraz ho nemôžem nájsť...:-(  možno ho ešte niekedy nájdem. A až počas konzumácie som si uvedomila,že som zabudla urobiť vrchnú polevu...ale aj bez nej mi keksy chutili. Nabudúce túto chybu napravím. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára