piatok 17. mája 2013

Mokka rezy





Tento recept som našla na blogu Šárčina škola vaření (http://dolcevita.blog.cz/0903/moka-dort-nasi-
babicky).Zaujal ma jeho opis a pretože mám veľmi rada kávové zákusky,rozhodla som sa,že ho vyskúšam. Išla som doňho s dosť malou dušičkou,lebo mandľový korpus som ešte nepiekla a nevedela som,či mi bude sedieť množstvo mandlí,lebo namiesto cukru používam xylitol a vajíčka sa s ním našľahajú menej ako s bežným cukrom. Ale recept je napísaný tak dobre,že aj s xylitolom to vyšlo,čomu som bola veľmi rada.Tým viac,že krátko predtým som piekla kokosový korpus a množstvo kokosu v recepte bolo dosť neprimerané ku množstvu bielkov,v ktorých sa mal rozmiešať.Kokosový korpus bol hustý a tvrdý ako betón...tak som mala obavy,že to isté sa stane aj s mandľami. Ale našťastie sa to nestalo a zákusok sa podaril výborne. Kto má rád kávové koláčiky,pochutí si :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára